Haagcom werkt al jaren samen met SecretariA.
Klanten van Haagcom die een antwoordservice willen raden wij altijd aan om voor SecretariA te kiezen.

Heeft u interesse in een antwoordservice? Laat het ons weten.
Hieronder vindt u meer informatie:

 

SecretariA neemt al ruim 28 jaar de telefoon aan voor een groot aantal bedrijven in Nederland. Dat doen we graag en goed en dat kunt u horen in elk telefoongesprek.


Het is onze missie om een waardevolle bijdrage te leveren aan de optimale telefonische bereikbaarheid van bedrijven. Dat doen we met een op drie pijlers gebaseerd beleid: betrouwbaarheid, flexibiliteit en innovatie.

 

We willen onze klanten laten profiteren van zowel de jarenlange ervaring van onze medewerkers als onze scherpe tarieven. SecretariA streeft naar een zo goed mogelijk persoonlijk contact met onze opdrachtgevers. Alleen op die manier kunnen we hen tenslotte maatwerk leveren.

 

U bepaalt zelf hoe onze medewerkers de telefoon aannemen, welke informatie zij aan uw klanten verstrekken en hoe zij u informeren over de binnengekomen telefoongesprekken.

Wat zijn uw voordelen?

  • U kunt na aanmelding direct doorschakelen.
  • U ontvangt gratis na ieder gesprek een verslag per e-mail en/of sms.
  • U heeft gratis uw eigen voicemailbox buiten kantoortijden.
  • Wij nemen de telefoon op werkdagen van 8:00 – 18.00 uur aan.
  • 24-uursdienst is mogelijk.
  • Wij hanteren geen inschrijfkosten of opzegtermijn.